...
RSS

raPunZeL.. raPunZeL.. Lay dOwn yOur HaiR..


 semua orang tahu saper rapunzel...
dengar nama dia mesti ingat rambut panjang...

panjangnyerrrr.....

camana la nak jaga rambut sepanjang-panjang tu...
sekontot ini pun dah kusut...
kalu panjang lagi la tangle...
hehehehe...

kalu tengok citer kartun disney...
mula2 nak tengok heroin dia...
mesti cantik...
pastu nak tau saper hero lak...
kena ensem...
baru seronok nak tengok...
hehehehe...
tapi hero2 klasik memang diorang wat ensem2...
kecuali shrek... dah jadi manusia pun x ensem jugak...
hehehehe...
flynn rider kira jejaka idaman ar...
sengal2 sikit...

 pacal ni pun watak penting dalam citer...
cute giler...

penting kena tengok reaction muke dia...
hehehehe...

maximus dah macam anjing pengesan lak...
kuda termacho...
seekor kuda yang dalam hati ada taman...

senjata utama... kuali...
serius berguna...
hehehehe...

my hair is not long enough to IKAT seseorang...
hehehehe...

everyone has their own dream...
jangan sangka orang yang ganas bergigi tajam tu jahat...
diorang pun masa kecik ada impian...
cume tercapai n x tercapai jer bezanyer...

ini movie yang ke berapa yer?
kata nak cukupkan seratus...
dah terlebih2 dah ni...
hehehehe...
the best partner to enjoy movie...

ayat penghabisan...

"after years and years and years of asking...
i said i do"

huhuu...


(*_^)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

LynnDa @ PeNg said...

wah dah tengok ker?
alaa partner i takde laa nak layan movie... kat vietnam...
best tak?

marlia said...

best gak... tapi xder la kelakar cam shrek first or ice age 3...